2014. február 15., szombat

Spirit Bliss - Démoni érintés 2. A jövő árnyai

Spirit Bliss – Démoni érintés 2. A jövő árnyai
Oldalszám: 344
Kiadás éve: 2012
Kiadó: Könyvmolyképző

A Gonosz ott van mindenhol. A lábunk alatti csatornákban, elhagyatott házakban, elsötétített ablakú lakásokban.
De hamarosan előbújik.
Te biztonságban érzed magad?
Katherine úgy tért vissza a középkorból 2012-be, hogy a küldetése nem járt sikerrel. A Véreskezű még mindig életben van, és arra készül, hogy amint a Nap fénye kialszik, átveszi az uralmat az emberek világa fölött. Katie azt hiszi, ő az egyetlen, aki megállíthatja, ám rá kell jönnie, nem csak ő munkálkodik a világ megmentésén.
A középkor óta szerveződik egy ellenálló csoport, amely mostanra igazi szervezetté nőtte ki magát. Céljuk, hogy megvédjék Katherine-t a Véreskezűtől, és megmentsék a jövőt a rémuralomtól. Ám ez a cél nagy árat követel Katie-től!
Vajon képes lesz lemondani Casimir szerelméről, csak hogy ne szabadítsa rá a gonoszt a világra? És ki lehet az, aki a biztonságos búvóhely ellenére újra és újra az életére tör? Áruló van az ellenállók között, vagy a Véreskezű valahogyan áttört a tökéletesnek hitt védelmi rendszeren?
Rejtélyek, kaland, szerelem és szenvedély! Sosem tudhatod, mi fog történni, és ki áll a jó oldalon! Nem bízhatsz senkiben, talán még önmagadban sem!
A démon érintése még mindig elkápráztat…


Hirtelen fogalmam sincs, mit írhatnék, ugyanis még mindig sokkhatás alatt állok a tegnap esti kiolvasás után. Most jöttem rá, hogy az életemben nem sok olyan könyvet olvastam, aminek körömlerágós, őrült reakciókat kiváltó függővége van, ezért a hatás is elmaradt. Tegnap késő este tapasztaltam meg, milyen érzés e fajta befejezést megélni, ami végképp kiveri a biztosítékot.
A jövő árnyai ott folytatódik, ahol az előző rész abbahagyódott, Katie a találkozást terezgeti Casimirrel, Payton viszont nem akarja szem elől téveszteni a lányt. Katie mégis elszökik, az események pedig beindulnak, és egyetlen oldalra se csitulnak le.
A könyv egyaránt tartogat romantikus, izgalmas és különleges jeleneteket. Időnként azt se tudtam, hol áll a fejem, hogy most örüljek, szomorkodjak vagy dühöngjek. A szívemben lezajlott az összes reakciófolyamat, iszonyatos terhelést okozva, de nem bántam. Imádom az ilyen pörgős dolgokat!

A karakterek iránt nem sokat változott a véleményem. Néhány új szereplővel gazdagodtunk, közülük mindegyiknek megvan a véleménye Katie-ről, egyaránt pozitív és negatív értelemben is. Szerintem Katie egyre tökösebb, szenvedélyesebb lett, ebben a részben csak még inkább megkedveltem a csajt.
Casimir így a jövőben mintha lazábban állt volna hozzá mindenhez. Katie-vel imádják egymást, én pedig bírom őket együtt, nagyon aranyosak és szeretetreméltóak!
Payton jelleme semmit sem változott, még mindig imádom őt. Kiderül pár titok a karakterrel kapcsolatban, és bár az egyiket sejtettem, nem is tudom, mit reméltem, hogy igaz-e a sejtésem vagy nem. Ja, és az írónő a végén egy EXTRA nehéz „feladatot” szán neki, ami a harmadik részben jobban kibontakozhat. Annyit megsúgok: senki nem is gondolná, mi történik Paytonnel, és ezáltal a döbbenet garantált! ;)
Imádom Spirit gördülékeny, pörgős írásmódját, hogy az érdeklődésem soha nem lankad a sztori iránt. Az utolsó fejezetek és az epilógus fájdalmas, brutális függővéggel várakozik az olvasóra. Durván szíven ütött, hogy több hónapot kell átszenvednünk a befejező részig, ugyanis ha csak eszembe jut, mi volt a végén, kedvem támad a festéket is lekaparni a falról. Azt hiszem, a Démoni érintés lett életem második kedvenc trilógiája! (:

Történet: Imádtam!

Fogalmazás: Egyedi, remek!

Borító: Tetszik, és remélem, a harmadik kötetről sem marad el a maszk!

Kedvenc karakter: Payton, Katie

Ami megragadott: Az izgalmas cselekmény, az őrült titkok és a brutál függővég.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése