2014. április 19., szombat

Sze-Jang Kim - Az ördög menyasszonya

Sze-Jang Kim - Az ördög menyasszonya 1.
Oldalszám: 184
Kiadás éve: 2008
Kiadó: Mangattack
Fordította: Pap Zoltán, Sárközy Bence

Az Ördög sok éven át egyedül élt az erdőben. Egy nap elhatározta, hogy emberi menyasszonyt vesz magának, aki enyhíti magányát és segít elveszíteni ördögi személyiségét. De a gyönyörű menyasszony néhány együtt töltött csodás nap után hirtelen meghalt. Ekkor az Ördög elhatározta, hogy különböző szempontok alapján létrehoz magának egy új menyasszonyt. A listán elsőként szerepel, hogy a tökéletes társ legfontosabb testrésze a szem…

1. rész

Mindig is érdekesnek találtam a mangákat, de sosem jutottam a közelükbe. Mivel még kezdő vagyok, kissé nehézkesen írom a véleményemet. A regényekben a fantáziámra és a képzeletemre bízok mindent, itt viszont a grafikus saját fantáziája valósul meg.
Az eleje felkeltette a figyelmemet, és még a suliban uralkodó hangzavar közepette is lekötött, tudtam koncentrálni. Kíváncsi voltam, mi lesz ebből. Hát, a történet nem úgy alakult, ahogy én „jósoltam”, de az biztos, hogy nem sablonsztori. :D Tetszett a kiszámíthatatlansága, viszont rengetegszer összezavarodtam. Lehet, hogy hülyeséget beszélek, de a karakterekre több időt is szánhattak volna, nem éreztem őket elég kereknek. A vége szövevényes, mégis különleges történet. Nem bántam meg, hogy elolvastam! A gondolathalmazok néhol elcsúsztak, de ez elveszti a jelentőségét a gyönyörű rajzok mellett. :) Jó volt csodálni őket!


Sze-Jang Kim - Az ördög menyasszonya 2.
Oldalszám: 176
Kiadás éve: 2009
Kiadó: Mangattack
Fordította: Pap Zoltán, Sárközy Bence

Bűntudattól szenvedve és a vágyakozva arra, hogy tökéletes menyasszonya legyen, az ördög folytatja kutatását, hogy emberi testrészeket találjon Ley számára. Míg azon fáradozik, hogy a lista következő pontját, egy dobogó szívet is kipipálhassa, Ley felnőtté válik. De ahogy növekszik, fejlődik a teste, közel engedi magához az ördögöt, és az kénytelen ráeszmélni, hogy nagyon elszámította magát… Mert Leyt a saját tudata fogja irányítani, nem pedig teremtője és férje akarata.


2. rész

Az első rész jobban tetszett. Zavaros és összefüggéstelen volt, nem értettem, hogy konkrétan kivel kapcsolatos. A karakterek közül sokan kegyetlenül bántak a másikkal, de igazából nem lehetett együtt érezni a rosszul járt féllel sem. Nem igaz, hogy valaki ennyire tehetetlen és kilátástalan legyen! Mindenesetre elgondolkodtató, viszont nagyon oda kell figyelni, hogy helyrerakjam a fejemben. :D Egy harmadik rész azért nem ártana… talán ott magyarázatot kapnánk. :)

Történet: Leköti az embert, csak kissé zavaros.

Borító: Szépek lettek, bár a háttér színe lehetett volna komorabb, sötétebb.

Gondolatbuborékok/szövegek: Néhol elcsúsznak, és apróbb betűkkel vannak írva, de összességében nincs gond velük.

Rajzok/felépítés: Semmi gond nincs velük, gyönyörűek.

Karakterek: Kedvencem nem volt, ugyanis nem igazán tudtam hová tenni őket. Néhányan kegyetlenek, néhányan tehetetlenek, és vannak titokzatosak.

Ami megragadott: A rajzok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése