2014. május 13., kedd

Samantha Young - Dublin Street

Samantha Young - Dublin Street
Oldalszám: 400
Kiadás éve: 2013
Kiadó: Könyvmolyképző
Fordította: Molnár Edit 

Négy éve az amerikai Jocelyn Butler, hátat fordítva tragikus múltjának, Edinburh-ban kezdett új életet. Joss nem adja át magát a gyásznak, nem néz szembe a démonaival, és senkihez sem akar igazán közel kerülni, de miután beköltözik Dublin Street-i fantasztikus albérletébe, lakótársnőjének jóképű bátyja fenekestül felforgatja féltve őrzött magánéletét.
Braden Carmichael az a fajta ember, aki mindig megszerzi, amit akar. És ő most Jocelynt akarja az ágyába csábítani. Braden, miután megtudja, hogy Joss irtózik a komoly kapcsolatoktól, alkut kínál, amelynek keretében átadhatják magukat a vágyaiknak anélkül, hogy „túlbonyolítanák” a dolgokat. Jocelyn merő kíváncsiságból belemegy az egyezségbe, miközben nem is sejti, hogy a skótot egyetlen cél vezérli: a lelkéig lemezteleníteni a konok lányt…

Na, a Dublin Street a második arany pöttyös könyv, amit olvastam. :) A fülszöveg nagyon érdekfeszítő, a borító pedig csodálatos, szóval kíváncsi voltam rá. Mégis olyan sokáig halogattam az elolvasását, hogy nem igaz… Azóta hallottam róla negatívumokat, melyekkel egyet tudok érteni, de mindentől függetlenül nagyon-nagyon tetszett a könyv!
Néha boldogan tapsikoltam, néha elszorult a szívem, néha idegeskedtem miatta. Olyan volt számomra, akár egy könnyed szappanopera, mégis kicsit több.
Az ötlet ígéretes, főleg azoknak, akik szeretik az erotikus kapcsolatokat. A kivitelezéssel sem volna semmi baj, csakhogy legnagyobb sajnálatomra becsúszott néhány tényező, amik zavartak.
Jocelyn aranyos, szimpatikus lány volt az elején, és a vége felé eléggé elszomorított az éretlen, nyafogós viselkedése. Jó pontnak számított, hogy írói ambíciói vannak, ugyanakkor kellemes időtöltés a gondolataiban bóklászni, de a hozzáállásával a dolgokhoz nem mindig elégedtem meg. Örülök, hogy járt pszichológushoz, a terapeutáját nagyon megkedveltem. :) Próbálok még most is együtt érezni Jocelynnel, de engem idegesít, ha valaki így kezeli a komolyabb helyzeteket, pláne, ha konkrét célja sincs ezzel, pusztán a kissé alaptalan makacsság vezérli.
Braden valódi kedélyperzselő pasi. :D Az ő reakciói se nyerték el maximálisan a tetszésemet, de összességében imádtam a karaktert! Sokoldalú személyiség, vicces, ellenállhatatlan, érzékeny, sebezhető. <3
Ellie szintén aranyos csajszi, egy rossz szavam se lehet róla. Elsőre ártatlannak tűnik, azonban van némi érdekesség körülötte. Itt Adamre célzok leginkább. :D Elképesztő srác, és káááár, hogy nem bontakoztatta ki jobban az írónő. Akadtak totál felesleges szereplők, például Rhian és James, helyettük inkább Adamnek kellett volna lehetőséget adni. A vallomásától egész egyszerűen elolvadtam, és az őszinte barátságuk Bradennel is említésre méltó. Szívesebben olvastam volna ezekről, mint Rhianről!
A stílus szórakoztató, olvasmányos, jókat vigyorogtam. :) Egy valamit azonban nem értek és nem tudok elfogadni. Mi a nyavalya az, hogy „szubbasszus”? Hogy lehet valamit így lefordítani? :D Annyi mentsége lehet, hogy nem használta gyakran ezt a fogalmam sincs, milyen kifejezést, és az is, hogy akkorákat röhögtem rajta, hogy az már fájt. xD
Néhol harmonikus, néhol viharos regény, ami nem teljesen hibáktól mentes, de én remekül éreztem magam olvasás közben! :)

Történet: Könnyed, kellemes, sokszor heves reakciókat kiváltó.

Fogalmazás: Humorral tarkított, pazarul lehet azonosulni Jocelyn szemszögével.

Borító: Tökéletes!

Kedvenc karakter: Adam, Braden

Ami megragadott: Leginkább a karakterek személyiségét és az erotikus részeket élveztem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése