2014. június 13., péntek

Alex Flinn: A Kiss in Time - Csók, pont jókor

Alex Flinn: A Kiss in Time - Csók, pont jókor
Oldalszám: 376
Kiadás éve: 2012
Kiadó: Könyvmolyképző
Fordította: Balogh Eszter

Az írónő a Csipkerózsikát írta meg modernebb feldolgozásban. A gyönyörű, okos Taliát átok sújtja, ami miatt mindenki görcsösen igyekszik óvni őt az orsóktól. A 16. születésnapjának ünnepsége előtt ruhákat válogat, és találkozik egy öregasszonnyal. Az asszony gyönyörű ruhákat kínál fel neki. Talia későn döbben rá, hogy az asszony Malvolia, aki az átkot szórta rá. Háromszáz évre elalszik egész Eufrázia.
A 21. században folytatódik a történet. Jack, a tizenhét éves srác Európába utazik, és azt reméli, kiheverheti a volt barátnőjét. Hirtelen egy titokzatos kastélyra bukkan a barátjával, ahol mindenki mélyen alszik, és sehogyan sem tudják felébreszteni őket. Végül rátalálnak az alvó Taliára, Jack pedig káprázatosan szépnek véli a lányt. Megcsókolja, mire Taliával együtt Eufrázia összes lakója magához tér. Döbbenten veszik tudomásul, hogy háromszáz éven keresztül mekkorát változott a világ. A király megharagszik Taliára, aki elszökik Jack-el Amerikába. A lány próbálja megszerettetni magát a fiúval, de ebben az új, ismeretlen környezetben sokkal nehezebben boldogul.

Kellemes csalódás ez a könyv. :) Nem hittem volna, hogy az ágyhoz szögez, annyira tetszik majd, és mégis! :)
Nem a Csipkerózsika a kedvenc mesém, ha azt csillagozni kéne, négy csillagot adnék neki, de A Kiss in Time sokkal szórakoztatóbb volt számomra! Igaz, hogy a karakterekkel az elején meggyűlt a bajom, ezért jár a fél pont a levonás, ettől viszont eltekintek, és magamban öt csillagos könyvként gondolok rá. 

Nagyon érdekesnek tartottam a kezdeteket, és örültem, hogy váltott nézőpontból olvashatok. Taliával rögtön megtaláltam a közös hangot, bár időnként unszimpatikus is lehetett volna. Meg tudtam érteni a szabadságra szomjazását, mert én is sokszor érzem ezt. Hiába volt beképzelt és elkényeztetett, pont ennek köszönhetően szövődtek viccesebb helyzetek a szereplők közt.

Jack azonnal a kegyeimbe férkőzött. Imádtam a humorát, viszont a bizonytalansága nem tetszett. Egyik pillanatban hiányolta azt a felettébb irritáló Ambert, aztán elhatározta, hogy már túltette magát a szakításon, később azonban vele smárol. Majd megint faképnél hagyja.
Talia esetlensége, és Jack segítőkészsége aranyosra formálta a kapcsolatukat. Jack húgát szintén kedveltem, az a tehetséges, félénk típus, aki Taliának hála erőt merít. A szülőket is bírtam, főleg Talia apját. :D Vicces volt elképzelni, ahogy megrettenve kóvályog Belgiumban. xD
Aki a kérdőjel a szereplőgárdában, ő Malvolia. Első benyomásra sem hasonlított a Disneys Demónára, inkább tűnt megértőnek, aki felkészülni próbál a megbocsátásra.
Kedvenc jelenetem, amikor elmennek bulizni. A vodkazselédémonokon eszméletlen sokat röhögtem. x'D
A könyv olvastatja magát, számtalan élvezetes, nevetésre késztető jelenetet rejteget. Ajánlom mindenkinek, aki pihenés közben valami egyszerű, de nagyszerű olvasásélményt keres!

Történet: Humoros, pörgős!

Fogalmazás: Könnyed, gyorsan olvashtó.

Borító: Nos... szép lett. :D

Kedvenc karakter: Talia, Jack

Ami megragadott: Vodkazselédémonok. xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése