2014. június 4., szerda

Rebecca Donovan - Visszafojtott lélegzet

Rebecca Donovan - Visszafojtott lélegzet
Oldalszám: 522
Kiadás éve: 2014
Kiadó: Maxim
Fordította: Bozai Ágota

Weslynben most mindenki tudja Emma titkát, de Carol már nem bánthatja. Vannak, akiket még mindig kísértenek annak az éjszakának a borzalmai, és vannak, akik kénytelenek szembenézni döntésük következményeivel. Emma csak most kezd visszatérni az igazi hétköznapokba, és ebben segítségére van életének két legfontosabb személye, szerelme, Evan és legjobb barátnője, Sara. A lány úgy dönt, hogy itt az ideje, hogy anyjával is szorosabbra fűzze a viszonyát, ennek előmozdítása érdekében hozzá költözik. De biztosan ez a legjobb döntés? Képes lesz – e szembenézni mindazzal, amit múltja rejteget?

Iszonyatosan nehéz megfogalmazni az értékelésemet. Nehéz, ugyanis az érzéseim összegubancolódnak, ha a történetre gondolok. Ha csak lejátszódik előttem, mennyi minden történt, pihentetnem kellene az agyamat. Aha, kellene…
Nekem tetszett az ötlet, hogy Emma az anyjához költözik, reméltem, hogy helyrejön a kapcsolatuk, és esetleg egy szorosabbra fűződő anya-lánya viszony is kerekedhet ebből. A helyzet iránti lelkesedésem az új szereplő, Jonathan felbukkanásával fokozódott, noha az ellenszenvemet nem sikerült csökkentenem Emma anyja, Rachel iránt.
Örömmel jelentem be, hogy ez a rész jobb volt… és eseménydúsabb. Vannak negatívumok is, de nagyjából sikerült megfelelnie az elvárásaimnak.
Emma karaktere számomra többet fejlődött. Érdekesnek hatott a félelmeiről, rémálmairól és az anyjáról olvasni. Mondhatom, hogy büszke vagyok a lányra. Felelősségteljes és még mindig nagyon erős. Meggyőzött azzal, hogy mennyire acélkeményen elnyomta az őt kínzó csapásokat.
Evant sose tartottam életem szerelmének, mert tudtam, hogy itt arrébb húzódik. Kedvelem a srácot, de ettől a „megtervezem, mikor szeretkezünk” baromságtól hülyét kapok! Az őszinte szerelem, ami köztük van, emiatt sajnos erőltetettebbnek tűnik. Pedig nem az! Rendkívül édesek együtt, mégis…
Jonathan! Juj, de imádom már a nevét is! Ő Rachelnek a pasija, habár a korkülönbség elbizonytalanítja Emma anyját. Emmával barátságot kötnek, ami a kölcsönös szimpátián, az együttérzésen és a szereteten alapul. Az érzelmeik persze elmélyülnek, ezért is szokatlan páros, akikért lehet izgulni, ujjongani! Nos, rengeteg oldaláról ismerhettük meg Jonathant! És én megőrülök a kedves, a törődő, a vicces, a szenvedélyes, a védelmező, a „mindjárt kinyírlak!” oldalaiért! Pont rá vágytam, ami azt illeti. :D Ő és Emma tökéletes barátság extrákkal párost alkotnak, az összes közös jelenetük fantasztikus! Team Jonathan! Remélem, a 3. részben még inkább jelen lesz!
Sara itt és most megmaradt semleges karakternek. Egy ideig haragudtam rá, utána megértettem a problémáit, aztán ismét felvidított a vidámságával. Emma szerencsés, hogy gazdagabb egy remek barátnővel!
Kíváncsi vagyok, hogy mi fog történni Rachellel. Eleinte képtelen voltam eldönteni, hogy utáljam vagy ne. Később sajnáltam. Azonban a vége felé kibontakozott a legvisszataszítóbb énje, amit Emma helyében én se toleráltam volna.
Huh. Határozottan tetszett, főleg Emma és Jonathan kapcsolata színesítette a regényt. A fordítói munka hagy némi kivetnivalót maga után (szóismétlések, elgépelések…), de valahogy sikerült a figyelmemnek elsiklania előlük. Viszont melegen ajánlom, hogy erre legközelebb figyeljenek! Kicsit mintha kapkodtak volna vele…
Durva függővéggel köszöntettek az utolsó oldalakon, tippem sincs, mi következik. Várom a 3. részt!

Történet: Súlyos érzelmi terheket okozhat!

Fogalmazás: Gördülékeny, szépen megírt jeleneteknek voltam részese, de a szóismétlések borzasztóan zavarnak. (Pl.: hebeg, felhördül, évődik)

Borító: A történet sokszor komor hangulatát árasztja, gyönyörű!

Kedvenc karakter: Emma, Jonathan

Ami megragadott: Az előbb említett két karakter személyisége, kapcsolata.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése