2014. július 7., hétfő

Rendhagyó bejegyzés - My first award

Sziasztok!

Amikor valaki arra lép fel a blogjára, amit eddig senkinek nem akarózott megmutatni, hogy feliratkoztak rá, az valami elmondhatatlanul szuper érzés. Ezúton is nagyon köszönöm!
Még nagyobb köszönet az első díjamért Lora Momsennek. :) Sose hittem volna, hogy egyszer ilyen bejegyzésre kerül sor, de mindig is vágytam rá. Nagyon köszönöm! <3

 
Szabályok:
- Írd ki, kitől van 
- Írj magadról 10 dolgot 
- Válaszolj 10 kérdésre 
- Tegyél fel 10 kérdést 
- Küld tovább 10 embernek (csak azoknak küldöm el, akik szerintem megérdemlik, és ahová fel is vagyok iratkozva!)

10 dolog rólam:

1. Minden lehetőséget és minden következményt alaposan átgondolok, tehát paranoiás vagyok. :D
2. Egyszerűen imádom az Operettszínház musicaljeit és annak színészeit, valamint a Disney meséket és azoknak a dalait.
3. Oda meg vissza vagyok a hataloméhes gonoszoktól, de soha nem drukkolok nekik!
4. Nagyon rossz tulajdonságom, hogy beleélem magam az álmaimba, és nehéz a valóságba visszarázódnom. Legyen szó akár szép álomról vagy rémálomról.
5. Szenvedélyes kapcsolatom van a musicalek éneklésével, de ezt kevesen tudják.
6. Ha állat lehetnék, macska lennék, és a legjobb barátaim a cicám, Szofi és a plüsselefántom meg a plüssnyulam lennének. :D
7. Szerencseszámom a 17, ugyanis január 17-én születtem.
8. Anyukám véleménye nagyon sokat jelent nekem, és ha negatív kritikával illet, letargiába zuhanok.
9. Ha tehetném, egész életemben a világot járnám a szeretteimmel.
10. Sokoldalú vagyok, de rajtam kívül senki nem ismeri az összes oldalamat.

10 válasz:

1. Minek a hatására kezdtél írni?
Az olvasásélményeim adták az első löketet, később pedig az érzelmeim.
2. Melyik az a könyv, amelyik megváltoztatta valamivel kapcsolatban a felfogásodat?
Margaret Mitchell: Elfújta a szél – Tulajdonképpen teljesen megváltoztatta az életfelfogásomat.
3. Gondolkodtál már azon, hogy később felkeress egy kiadót?
Már 12 éves korom óta erről álmodozom…
4. Lehet három kívánságod. Mik lennének azok?
Első: Nyáron jöjjön el Ő, hogy ismét lássam. Második: A szeretteim boldogok és egészségesek legyenek! Harmadik: Utazhassak el anyukámmal rengeteg helyre, ahová szeretnénk!
5. Jelenleg hány blogod van?
Egy, és valószínűleg nem szüntetem meg. (:
6. Kiskorodban (0-8) is eszedbe jutott már, hogy lehetnél író?
Csak 11 éves korom után ütött szöget a fejembe. :D
7. Hogy képzeled el magadat tíz év múlva?
24 évesen? :D Tanulok, olvasok, írok, énekelek, színházba járok, családommal foglalkozok… és remélem, lesz egy srác, akivel nagyon szeretjük egymást.
8. Milyen szakmát tudsz elképzelni magadnak?
Író, ügyvéd és musicalszínész.
9. Van kedvenc blogod?
Persze, nem is egy!
http://notsomuchafairytale.blogspot.hu/ - Imádom a történetet, a szereplőket és a kiszámíthatatlan fordulatokat. :D Mindig feldobja a hangulatom!
http://www.kellylupiolvas.com/ - Nagyon jó kritikákat írnak olyan könyvekről, amiket én is szívesen olvasok.
http://vilagesegyebkatasztrofak.blogspot.hu/ - Szeretem, hogy sok mindenről lehet olvasni, ráadásul musicalekről is rengeteg a vélemény, ami különösen kedvessé teszi számomra!
10. Hány blogra vagy feliratkozva?
Tizenöt. (:

10 kérdés:

1. Mi a kedvenc tantárgyad?
2. Szereted az extrém vízicsúszdákat?
3. A múltba vagy a jövőbe utaznál szívesebben?
4. Melyik magyar híres emberrel találkoznál?
5. Mi az, amiért kockáztatnál?
6. Hiszel a szerencsét hozó tárgyakban?
7. Mi a kedvenc műfajod?
8. Van olyan klasszikus könyv/film/zene, amit nagyon szeretsz?
9. Történt már, hogy megjósoltál valamit?
10. Hány gombóc fagylaltot szoktál kérni? 

Akiknek küldöm:
 

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Itt a bejegyzésem, amit ajánlok figyelmedbe :)
    http://vilagesegyebkatasztrofak.blogspot.hu/2014/07/dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés
  2. szia!
    bocsi, eddig nem volt időm rá és nem is láttam, de nagyon köszönöm! :) nemsokára jön a bejegyzés :)

    VálaszTörlés
  3. http://kimitolvas.blogspot.hu/2014/07/dijat-kaptam.html
    itt is van :)

    VálaszTörlés