2014. augusztus 3., vasárnap

100. kritika ünneplése és az első iromány közzététele

Halihó! ^^

Megszámláltam az eddigi kritikákat, és kiderült, hogy a Flat-Out Love bejegyzésem a 100. a kritikák közül. Úgy döntöttem, ennek muszáj egy külön bejegyzést szentelni ünneplés gyanánt.


Ami a blogomra tévedők figyelmét nem kerülheti el, az az, hogy nemrég készítettem egy új oldalt a Kötelező olvasmányok mellé, Saját írásaim névvel. Nagyon régóta írok, és a családból folyamatosan nyaggattak, hogy mikor lesznek valahol olvashatóak az irományaim? Nos, tessék, megalkottam ezt a topicot, ahová az általam írt novellák, versek kerülnek. Rengeteget tanakodtam azon, hogy melyik versé vagy novelláé lesz a megtiszteltetés, hogy elsőként rakom ki, aztán a legújabbra esett a választásom. 

Cím: Folyamat

Az életem egy kacskaringós folyamat,
mely trükkösen egyengeti utamat.
A cél felé érzelmek vezetnek,
Melyek a tulajdon csapdájukba esnek.

Érdekes és bonyolult folyamat,
mely előkészíti boldogságomat.
Előtte kínt, fájdalmat kell átélnem,
Hogy végül hálásan a célba érjen.

Viszolygó és csattogó folyamat,
mely megalapozza szorongásomat.
Bár félek, de lehetek bátor,
Vagy felszívódhatok gyáván, mint a kámfor.

Hosszú vagy rövid, sokoldalú folyamat,
mely nem is várná a halálomat.
Akárhogy is, élnem kell előtte,
A többit a Halál úgyis lelőtte.

Meggondolatlan, nehéz folyamat,
mely bemutatja a hibáimat.
Elbújhatok szégyenkezve előlük,
Mégis egyszerűbb tanulni belőlük.

Igazságtalan, különös folyamat,
mely talán maga sem sejtheti sorsomat.
A bekövetkezésig titokzatos,
Akadályozhatjuk, hogy ránk tapos?

Könyörtelen és szúró folyamat,
mely csapásként hozza fájdalmamat.
Muszáj tűrni, hogy abbamaradjon,
S a későbbiekben erőt adjon.

Milyen is az a folyamat,
mely széttépi vagy valóra váltja álmaimat?
Élek, hiszen tudni akarom,
Minden este értük imádkozom!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése